Πρόβλημα Wi-Fi
Η Microsoft επιβεβαίωσε ένα πρόβλημα Wi-Fi που προκλήθηκε από ενημέρωση των Windows 11 και εξέδωσε μια προσωρινή λύση για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Η συνδεσιμότητα και το πρόβλημα Wi-Fi του δικτύου – το οποίο επηρέασε πολλούς από τους χρήστες, ιδιωτικών και εταιρικών δικτύων – σχετίζεται με δύο ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος που κυκλοφόρησαν τον Δεκέμβριο.
Η Microsoft πρόσφερε μια προσωρινή λύση στους χρήστες Windows για προβλήματα που σχετίζονται με το Wi-Fi μετά από μια ενημέρωση του Windows 11 που υπονόμευσε τις ασύρματες συνδέσεις σε δημόσια, εκπαιδευτικά και εταιρικά δίκτυα.
Η κίνηση είναι μια απάντηση σε αναφορές από χρήστες Windows ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη σύνδεση των υπολογιστών τους σε δίκτυα Wi-Fi μετά την κυκλοφορία των ενημερώσεων του Δεκεμβρίου για τα προϊόντα της Microsoft.
Η Microsoft κατηγόρησε δύο ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος τις – KB5032288 και KB5033375 – για τις δυσλειτουργίες σύνδεσης σε μια ανάρτηση στον ιστότοπό της και αναγνώρισε το πρόβλημα των χρηστών συγκεκριμένων δικτύων Wi-Fi έναντι άλλων.
“Όπως αναφέρθηκε, είναι πιο πιθανό να επηρεαστείτε από αυτό το ζήτημα εάν προσπαθείτε να συνδεθείτε σε ένα εταιρικό, εκπαιδευτικό ή δημόσιο δίκτυο Wi-Fi χρησιμοποιώντας την πιστοποίηση 802.1x,” έγραψε η εταιρεία. “Αυτό το ζήτημα δεν είναι πιθανό να συμβεί σε οικιακά δίκτυα.”
Πράγματι, τα προβλήματα επηρέασαν δυσανάλογα άτομα που συνδέονται με το Wi-Fi σε ασύρματα δίκτυα που έχουν ενεργοποιήσει fast-transition ή fast-roaming, τα οποία χρησιμοποιούνται συνήθως σε πανεπιστήμια και σε επιχειρήσεις για να διευκολύνουν την αδιάλειπτη σύνδεση μεταξύ διαφόρων σημείων πρόσβασης.
Στην πραγματικότητα, ορισμένα πανεπιστήμια και ορισμένες επιχειρήσεις, ενημέρωσαν τους χρήστες τους και το προσωπικό τους για το ζήτημα πριν η Microsoft ανταποκριθεί και μάλιστα συνέστησαν την απεγκατάσταση της ενημέρωσης ως προσωρινή λύση για την αποκατάσταση της υπηρεσίας μέχρι να είναι διαθέσιμη μια λύση υποστηριζόμενη από τον προμηθευτή (Microsoft).
Πρόβλημα Wi-Fi - Επιδιόρθωση του προβλήματος
Η λύση της Microsoft δεν διαφέρει πολύ από αυτό που συμβουλεύουν οι επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης και πολλοί άλλοι χρήστες. Η εταιρεία εξέδωσε ένα Known Issue Rollback (KIR), το οποίο θα προκαλέσει το λειτουργικό σύστημα να επιστρέψει σε μια προηγούμενη έκδοση του κώδικα που δεν έχει το πρόβλημα.
Η Microsoft εισήγαγε KIRs τον Μάρτιο του 2021 ως υπηρεσία για την επίλυση μη ασφαλών σφαλμάτων. Ωστόσο, ένα KIE είναι μόνο μια προσωρινή λύση και η εταιρεία δήλωσε ότι σχεδιάζει να διορθώσει το πρόβλημα πιο περιεκτικά και θα επανεκδώσει σύντομα ένα patch.
Η Microsoft συμβούλευσε επίσης ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες για την αυτόματη διάδοση της λύσης στις καταναλωτικές και μη διαχειριζόμενες από επιχειρήσεις συσκευές, ωστόσο οι χρήστες μπορούν να κάνουν επανεκκίνηση τις συσκευές τους για να επιταχύνουν τη διαδικασία.
Πρόβλημα Wi-Fi - Δυσαρέσκεια χρηστών
Η απάντηση της Microsoft δεν ήρθε αρκετά γρήγορα για ορισμένους χρήστες, οι οποίοι στράφηκαν γρήγορα σε ιστοτόπους όπως το Reddit για να διαμαρτυρηθούν δημόσια για το γεγονός ότι έπρεπε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα μόνοι τους επαναφέροντας την ενημέρωση.
“Για να μην εκπλαγεί κανείς, η Microsoft χάλασε πάλι πράγματα με την ενημέρωσή της”, δημοσίευσε ένας δυσαρεστημένος χρήστης στο Reddit. “Τι καλύτερος τρόπος για να κάνετε δοκιμές, από το να το μοιράσετε στην παραγωγή. Απλώς συνεχίστε να χαμηλώνετε τον πήχη.”
Πρόβλημα Wi-Fi - Προσωρινή Λύση
Η λύση της Microsoft δεν διαφέρει πολύ από αυτό που συμβουλεύουν οι επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης και πολλοί άλλοι χρήστες. Η εταιρεία εξέδωσε ένα Known Issue Rollback (KIR), το οποίο θα προκαλέσει το λειτουργικό σύστημα να επιστρέψει σε μια προηγούμενη έκδοση του κώδικα που δεν έχει το πρόβλημα.
Η Microsoft εισήγαγε KIRs τον Μάρτιο του 2021 ως υπηρεσία για την επίλυση μη ασφαλών σφαλμάτων. Ωστόσο, ένα KIE είναι μόνο μια προσωρινή λύση και η εταιρεία δήλωσε ότι σχεδιάζει να διορθώσει το πρόβλημα πιο περιεκτικά και θα επανεκδώσει σύντομα ένα patch.
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω η Microsoft συμβούλευσε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες για την αυτόματη διάδοση της λύσης στις καταναλωτικές και μη διαχειριζόμενες από επιχειρήσεις συσκευές για το συγκεκριμένο πρόβλημα Wi-Fi, ωστόσο οι χρήστες μπορούν να κάνουν επανεκκίνηση τις συσκευές τους για να επιταχύνουν τη διαδικασία.